Prognoză optimistă pentru industria de media și divertisment din România

0
25

Vești bune pentru industria română de media și divertisment. Un nou raport oferă o analiză detaliată a evoluției recente a acesteia și prognozează aprecieri semnificative în anii care urmează. Astfel, acest sector este prognozat a crește în 2019 cu 7% față de anul anterior, depășind pragul de 3 miliarde de dolari în privința încasărilor.

Creștere susținută și apropiere de media europeană

Veștile bune nu se încheie aici. Conform aceluiași raport, redactat de către agenția de consultanță PwC, veniturile însumate de către industria de entertainment din România va crește, de la un an la altul, în perioada 2019 – 2023. Studiul estimează o creștere medie anuală de 6%.

Astfel, în anul 2023 acest tip de industrie, în România, va acumula mai mult de 3.8 miliarde de dolari anual. Sunt cu siguranță cifre încurajatoare. Cu toate acestea trebuie avut în vedere faptul că România înregistrează în continuare cea mai mică medie europeană în acest sector. Raportul pare să încurajeze și ideea conform căreia domeniul divertismentului în România va continua să evolueze și după anul 2023.

Segmentele industriei cu cea mai rapidă creștere

Raportul arată că valul global de personalizare și digitalizare nu a întârziat să apară nici în piața de media și divertisment din România. Creșterea constantă a competitivității în acest domeniu va aduce cu sine, fără îndoială, nevoia de inovare a tehnologiei și creștere a investițiilor care să permită acest lucru.

Așa numitul Over-the-Top market, care include servicii de streaming precum Netflix sau HBO Go, s-a bucurat de cea mai mare apreciere în ultimii ani. Din 2014 și până în prezent, aceasta a crescut de mai mult de 5 ori, estimându-se a acumula venituri cumulate de peste 24 milioane USD.




Sursa aici

Anunțuri publicitare

Lasă un răspuns