Primăria Municipiului Târgu Jiu organizează concurs de recrutare pentru ocuparea postului contractual vacant de portar din cadrul Serviciului gestionare situaţii de urgenţă, securitatea muncii şi administrativ din Aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Târgu Jiu.
Concursul se va desfăşura la sediul Primăriei Municipiului Târgu Jiu din bulevardul Constantin Brâncuşi nr. 19 şi va consta în următoarele probe:
– proba scrisă, în data de 19 noiembrie 2019, ora 1030;
– proba interviu, la o dată ce va fi comunicată odată cu rezultatele probei scrise, în termenul legal de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
Candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
1. Condiţii generale prevăzute de art. 3 din Regulamentul-cadru anexă la H.G. nr. 286/2011 privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Condiţii specifice:
– să fie absolvent de studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;
– minimum 3 ani vechime ca agent de pază şi ordine (agent de securitate);
– să fie posesorul unui certificat de calificare profesională în domeniul agent de securitate/ pază şi ordine cu atestat eliberat de Inspectoratul Judeţean de Poliţie pentru exercitarea ocupaţiei de agent de securitate/pază şi ordine.
Dosarele de concurs se depun la sediul Primăriei Târgu Jiu în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării prezentului anunţ în Monitorul Oficial al României, Partea III-a, respectiv până în data de 30 octombrie 2019 , ora 16:00.