Cât a cheltuit Nicușor DAn în campania electorală pentru turul II

0
112

Primarul Capitalei, Nicușor Dan, a cheltuit sume impresionante în campania electorală pentru turul al doilea al alegerilor locale, conform datelor furnizate de Autoritatea Electorală Permanentă (AEP). În doar opt zile de campanie, Nicușor Dan a primit donații în valoare de 3,2 milioane de lei și a contractat împrumuturi de la persoane fizice în valoare de 37 de milioane de lei.

Un aspect controversat al raportului publicat de AEP este lipsa de transparență privind numele donatorilor. Deși documentul nu îi menționează nominal, Autoritatea Electorală susține că aceștia sunt cunoscuți instituțional. „Nicușor Dan a depus, prin intermediul mandatarului financiar, formularele pentru înregistrarea donatorilor din campania electorală”, a transmis AEP pentru Europa Liberă.

Promovare în media

Potrivit datelor financiare depuse, Nicușor Dan a cheltuit aproape 10 milioane de lei pentru promovarea la televiziuni în turul al doilea:

RTV (România TV): peste 4,6 milioane de lei

Antena 3 CNN: 2,2 milioane de lei

B1 TV: 1,26 milioane de lei

Digi24 (prin Campus Media TV SRL): 950.000 de lei

Antena 1: peste 560.000 de lei

În plus, încă aproximativ 12 milioane de lei au fost alocați pentru promovarea în mediul online, consolidând prezența digitală a candidatului independent susținut de dreapta politică.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.