Pe 21 mai 2025, Autoritatea Electorală Permanentă (AEP) a făcut publice noi informații despre cheltuielile de campanie ale lui George Simion, candidatul Alianței pentru Unirea Românilor (AUR) în turul doi al alegerilor prezidențiale. Potrivit site-ului de investigații Snoop.ro, AUR a cheltuit 27,9 milioane de lei doar în ultimele două săptămâni de campanie.
Cea mai mare sumă a fost direcționată către Realitatea PLUS, televiziunea care a primit 15,05 milioane de lei (aproximativ 3 milioane de euro), prin intermediul firmei DBV Media House, companie controlată de familia Păcuraru.
În raportarea AEP apare și firma DGI Multimedia Design, partener constant al AUR în zona de promovare online, care a primit 3,2 milioane de lei pentru servicii digitale. În plus, firma Hirschkorn Verlag und Media SRL, deținută de Claudiu Catargiu, a încasat 350.000 de lei, tot pentru publicitate politică online.
Conform unor surse citate de HotNews, bugetul de 3 milioane de euro cheltuit de AUR în două săptămâni pe publicitate TV, doar la Realitatea PLUS, este comparabil cu bugetul anual de promovare al unei companii mari din sectorul privat din România. AUR a consumat această sumă într-un interval extrem de scurt, fără a lua în calcul restul fondurilor investite în campanie.