Dosarul de șomaj se poate depune online

0
56

Cetățenii, învățați cum să-și depună online dosarul de somaj. Pentru a evita aglomerația la ghiseu dar și posibilitatea răspândirii virusului COVID 19, reprezentanții Agenției Județene pentru Ocuparea Forțelor de Muncă Gorj în îndemnă pe cetățeni să apeleze la serviciul online.

Având în vedere necesitatea respectării recomandărilor de conduită în prevenirea răspândirii coronavirusului ( COVID 19) şi a stării de urgenţă instituită pe teritoriul României,precum si prevederile Ordonantei Militare nr.3 din 24.03.2020, Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă GORJ informează cetăţenii judeţului Gorj ca pot sa depuna ONLINE dosarul de somaj indemnizat sau neindemnizat, urmand pasii de mai jos:

Actele si formularele necesare intocmirii dosarului de somaj indemnizat sau neindemnizat se pot obtine de la adresa : www.anofm.ro

◄ apoi selectezi judetul GORJ

◄ sub titlu ai un mesaj care zice : continutul anterior lansarii in productie al noului site…

◄ se face click pe mesaj si se intra pe site-ul vechi

◄ informatia se gaseste pe acte necesare

Acestea se pot solicita si de la adresele de e-mail de mai jos.

In principal actele necesare depunerii dosarului sunt următoarele:

– Act de identitate, în original

– Actele de studii şi de calificare, în original şi copie xerox

– Carnetul de muncă, în original şi copie xerox, pentru persoanele care deţin acest document.

– Adeverinţă cu stagiul de cotizare pe ultimele 12 luni eliberată de angajator, la care se adauga cererile si formularele tipizate.

NOTA: Pentru transmiterea online a documentelor de mai sus este necesara conformarea cu originalul a fiecarei pagini in parte (fata verso) dupa cum urmeaza:

“in conformitate cu originalul, numele si prenumele, data, semnatura”.

Dosarele se pot transmite online in functie de domiciliul solicitantului la urmaroarele adrese de email:

TG-JIU – [email protected] 0253211568 int.202

MOTRU – [email protected] 0253410132

ROVINARI – [email protected] 0253371314

ROVINARI – [email protected] 0253371314

CARBUNESTI – [email protected] 0253379345

CARBUNESTI – [email protected] 0253379345

NOVACI – [email protected]

  • Rugam persoanele care depun dosarele online, sa transmita absolut toate documentele solicitate, iar in situatia constatarii unor inadvertente vor fi contactate telefonic de operatorul AJOFM GORJ.
  • Dupa incetarea starii de urgenta persoanele vor fi contactate telefonic de operatorul AJOFM GORJ pentru a li se comunica data cand va trebui sa se prezinte la AJOFM GORJ sau la punctele de lucru cu CI/ BI in original si adeverinta cu cele 12 salarii in orginal pentru a intra in posesia carnetului de somaj.
  • În situaţia persoanelor care au nevoie de documente eliberate de către AJOFM Gorj, vor transmite cererea de solicitare insoţită de o copie a cărţii de identitate pe adresa de email a agenţiei [email protected] sau prin fax la numărul 0253 211568, urmând ca documentele să fie transmise către persoana care a făcut solicitarea prin email sau prin poştă, la adresa menţionată in cerere/cartea de identitate.
  • Persoanele înregistrate în baza de date a AJOFM Gorj care solicită adeverinte de vechime, repartiţie pe un loc de muncă vacant comunicat la instituţia noastră, pot solicita acestea prin email la adresele mentionate anterior in functie de domiciliul solicitantului urmând ca acestea să fie transmise pe adresa de email de pe care s-a făcut solicitarea sau pe adresa menţionată în cerere.
  • Persoanele care vin din ţările Uniunii Europene şi solicită formularele U1/E301 sau E302, pot transmite cererea de eliberare a formularului însoţită de documentele necesare eliberării acestora pe email la adresa [email protected] sau prin poştă la adresa: Târgu Jiu, str Lt. Col. D. Petrescu, nr 1, cod poştal 210182.

După întocmirea lor, formularele vor fi transmise destinatarilor on-line sau în original – prin poștă la adresa menționată în cerere, în cel mai scurt timp.

Modelul de cerere poate fi solicitat pe email la adresa [email protected]

  • Persoanele care trebuie să prezinte certificate medicale, vor putea solicita pe email la adresa [email protected] modelul de cerere care însoţeşte certificatul medical, urmând ca cererea completată împreună cu certificatul medical să fie

transmise prin poştă la adresa: Târgu Jiu, str Lt. Col. D. Petrescu, nr 1, cod poştal 210182.

Mesaj pentru angajatori

AJOFM vine și cu un mesaj pentru angajatorii care trec la disponibilizări în această perioadă. “Facem apel la angajatorii care urmeaza sa concedieze individual, colectiv, sa ii sprijine pe cei carora urmeaza sa ii concedieze in transmiterea documentelor la adresele de mail mentionate functie de domiciliile fiecaruia pentru ca ulterior sa poata beneficia de indemnizatie de somaj”, transmite conducerea AJOFM Gorj.




Sursa aici

Lasă un răspuns