Dieta care te pregătește pentru vară în doar șase săptămâni

0
118

Kilogramele în plus sunt o adevărată problemă când vine vara și știi că vei merge la mare în concediu. Pentru a scăpa de câteva kilograme poți urma acest plan de șase săptămâni. Apoi, plaja te așteaptă!

Dieta aceasta trebuie să fie însoțită de câteva exerciții simple pentru a te ajuta cu adevărat în lupta ta cu kilogramele.

Această dietă a fost creată atât pentru bărbați atât pentru femei cât și pentru bărbați, astfel că îți poți lua cu tine partenerul în această călătorie sănătoasă.

Cum funcționează dieta

Încă din anul 1970, experții au fost de părere că o dietă slabă în grăsimi este succesul pierderii în greutate.

Dar în ultimul deceniu, alți cercetători au început să sugereze că o dietă slabă în carbohidrați „albi” și zahăr procesat este mult mai eficientă.

Astfel, pentru a slăbi la timp pentru vară, urmează această dietă bogată în proteine precum pui, pește, ouă și nuci, împreună cu carbohidrați integrali precum pâine integrală și multe fructe și legume.

Acest lucreu te va ține departe de gustările dulci și îți va revitaliza metabolismul, încurajând corpul să ardă depozitul de grăsime.

Combinată cu planul de exerciții, această dietă simplă te va scăpa de kilogramele în plus și îți va tonifia corpul.

Meniul este plin de mese delicioase ce pot fi pregătite rapid. Și nu trebuie să numeri caloriile.

Regulile dietei

  1. Mănâncă o mână plină de nuci zilnic.
  2. Evită carbohidrații albi. În schimb alege carbohidrați integrali pe care îi găsești în mai multe tipuri de pâine, paste și orez brun.
  3. Bea multă apă, cel puțin opt pahare pe zi. Adaugă frunze de mentă și felii decastravete pentru a te vitaliza.
  4. Nu bea mai mult de două cești de ceai sau cafea pe zi.
  5. Poți consuma alcool doar de două ori pe săptămână. Poți bea un pahar mic de vin sau o bere mică.

Meniul

Micul dejun

  • Omletă pe o baghetă de pâine și cu o felie de somon afumat
  • Pâine prăjită cu un cub de unt și o mână de căpșuni
  • Omletă cu legume, făcută cu o mână de ardei roșu, spanac și ciuperci.
  • Smoothie de banane, mango și migdale.

Prânz

  • Sandwich cu două felii de mâine integrală, o roșie și salată. Poți adăuga un iaurt grecesc și o banană.
  • Pește sau sushi de legume, cu o porție de supă, plus două felii de ananas
  • Salată de avocado, pui și măr
  • Supă de legume și o piersică

Gustări

  • O mână de măsline verzi
  • O mână de migdale sau alune
  • Un măr
  • Iaurt grecesc
  • O jumătate de avocado cu o felie de șuncă
  • Morcov și ardei gras combinat cu o lingură de hummus

Cină

  • Friptură slabă la grătar, servită cu ciuperci, ardei gras roșu și broccoli la tigaie.
  • File de cod copt cu trei felii de chorizo. Se servește cu cartofi noi, morcovi, broccoli și asole verde, gătite la aburi.
  • File de somon copt în folie cu suc de lămâie timp de 20 de minute. Se servește cu salată de roșii, avocado și mozzarella.
  • Friptură de porc pe grătar cu inele de ananas, alături de legume pe grătar: ardei gras, roșii, ceapă roșie, sotate cu o lingură de ulei d emăsline.

Nu uita! Dieta trebuie însoțită de exerciții simple, efectuate zilnic, precum genoflexiuni, abdomene sau urcatul și coborâtul scărilor.

Sursă foto: 123rf.com




Sursa aici

Anunțuri publicitare

Lasă un răspuns