Angajații Direcției Publice Motru, 130 la număr, nu și-au luat salariile de aproape două săptămâni. Direcția Consiliului Local Motru are de încasat de la primărie aproximativ 15 miliarde de lei vechi, dar în urma unui blocaj, angajații nu și-au primit salariile conform CCM pe 15 iulie.
Conducerea Direcției, șefii de servicii, și membrii Consiliului de Administrație, au participat la o ședință de lucru cu primarul și consilierii locali, săptămâna trecută, pentru a discuta problemele economice ale DP Motru. Astfel s-au căutat soluții pentru deblocarea situației nemaiîntâlnite în ultimii opt ani de zile, discutându-se și de viitor, mai ales că salariații se tem că vor rămâne fără locurile actuale de muncă, dacă blocajul reapare pe viitor. Direcția Publică Motru prestează o gamă largă de servicii către primărie și terți.
În această ședință s-a promis și că, în câteva zile, se va rezolva situația care afectează salariații, angajații Direcției Publice urmând să-și ia salariile până la finalul săptămânii. Toți angajații spun că au rate la bănci, datorii și că trăiesc cu familie lor doar din salariu, unii plângându-se că și-au luat hrana, în ultimele zile, pe caiet.
Articolul original aici.