Măsurile luate de Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara (OCPI) Gorj, la jumătatea lunii martie, în scopul prevenirii și limitării răspândirii noului coronavirus COVID-19 se prelungesc pe întreaga durată a stării de urgență.
În următoarele săptămâni, publicul nu va avea în continuare acces în incinta OCPI Gorj. Astfel, primirea sesizărilor, petițiilor și memoriilor se va face prin corespondență, folosindu-se mijloacele de comunicare electronică sau poștă, până la ridicarea restricțiilor impuse de autorități pe durata stării de urgență.
De asemenea, solicitanții pot primi informații referitoare la serviciile oferite prin e-mail, la adresa [email protected], dar și prin intermediul unui call-center, care va funcționa de luni până joi în intervalul orar 8.00 – 16.30 și vineri între orele 8.00 – 14.00. Audiențele vor fi acordate doar telefonic sau prin e-mail.
Numerele de telefon si adresele de e-mail destinate beneficiarilor serviciilor oferite de OCPI Gorj sunt următoarele:
– 0253217189, 0253215893;
– 0731606384, [email protected] – Director – Marius Mănescu
– 0735950650, [email protected] – Șef Serviciu Cadastru – Ion Dorel Zgripcea
– 0731606386, [email protected] – Șef Serviciu Publicitate Imobiliară – Olga Popescu-Bejat
– 0766411493, [email protected] – Șef B.C.P.I. Tg-Jiu – Mirela Brănescu
– 0253215893/0253217189, [email protected] – Șef Birou Fond Funciar – Ștefania Hodolean
– 0253215893/0253217189, [email protected] – Șef Birou Avize și Recepții – Mirela Pârvulescu.
Toate aceste măsuri au scopul de a proteja publicul și salariații în egală măsură.